Klacht Black and Decker: slecht werkende refund actie

Klachtnummer
# 98106
Gebruiker
lwennekes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb in oktober 2014 meegedaan met een €20 refund actie bij aankoop van een multitool. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
De actie bleek uitbesteed aan het bedrijf Highco data in Brussel!!
Via mailcontact met dit bedrijf bleek eerst de aanvraag zoek te zijn.
Na aandringen van mijn kant heb ik kopieën opgestuurd per mail. Daar moest weer een speciale afdeling naar kijken die steeds niet beschikbaar was. Een maand geleden werd gemeld dat betaling binnen 3 weken zou geschieden. Na voor de zoveelste keer mailcontact deze week werd wederom van een vertraging gesproken. Ik weet niet wat dit bedrijf allemaal doet, maar een efficiënte afhandeling is dit zeker niet. Ik hoorde van de bouwmarkt dat er veel meer klachten hierover waren.
Het mailadres is infolijn@highco.be.

De oplossing

black en decker en highcodata attenderen op deze voor hun ook geen goede reclame.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Black and Decker is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Black and Decker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen