Klacht Blackberry-Onderdelen.nl: Wel betaald, niets geleverd gekregen

Klachtnummer
# 181446
Gebruiker
Anton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op maandag 11 juli een Blackberry Q10 - Keypad zwart besteld (artikelnummer BBQ10KeypZen betaald met iDEAL. (€ 17,57)
Orderevestiging hiervan van BlackBerry Onderdelen NL (info@b-onderdelen.nl) gekregen met nummer #100000104.
Artikel was volgens de Site op voorraad en zou dus binnen 2 dagen geleverd moeten zijn.

Op 28 juli nogmaals een mail naar info@b-onderdelen.nl gestuurd met de vraag wat de status van mijn bestelling was.
Tot op vandaag ook daar geen antwoord op gekregen.

Als je het nummer 020 - 7600731 belt krijg je direct de melding dat dit nummer in gesprek is en een voice-box waarop niets wordt gemeld.

De oplossing

Levering van het Keypad als besteld of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blackberry-Onderdelen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blackberry-Onderdelen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen