Opgelost door Blackberry: Blackberry laat niets van zich horen in de cashback actie voor de Z10 mobiel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58913
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een Blackberry Z10 gekocht waar een cashback-actie voor liep. Ik heb mij vooraf aangemeld op de site Blackberrypromotions (van het bedrijf Deskservices) en kreeg een bericht dat ik was ingeschreven. Na het op tijd inzenden van het inschrijvingsformulier met de imei-code heb ik niets meer van Blackberry vernomen, ook geen ontvangstbevestiging gekregen. Blackberrypromotions reageert niet op mijn contactformulier.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Blackberry de cashback aan mij overmaakt
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blackberry hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    De klacht is inmiddels naar tevredenheid opgelost. De Z10 werkt verder prima.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blackberry?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen