Wij vinden dat Blackberry hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Blackberry: cashback niet ontvangen
Details
Klacht
27 april Blackberry Q10 voor mijn zoon gekocht, overgehaald door belofte van €100,- cashback.3 mei toestel geleverd door Wehkamp
5 mei geregistreerd via website
doodse stilte
na mijn vakantie gemaild via website
7 juli mail ontvangen dat geld op 5 mei gestort zou zijn (op dag van registratie?)
7 juli terug gemaild via website dat er geen geld is ontvangen
doodse stilte
28 juli weer gemaild via website met klemmend verzoek binnen één week te reageren
weer doodse stilte
geen telefoonnummer te vinden enz
Deze cashback actie zie ik voorlopig als consumenten oplichting
Gewenste oplossing
storting van de beloofde € 100,- binnen 2 wekencontact via mail of telefoon over hoe en wat
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.