Klacht Blackberry: cashback niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 70351
Gebruiker
D.S.N. Kok
Datum
1 reactie

Details

Klacht

27 april Blackberry Q10 voor mijn zoon gekocht, overgehaald door belofte van €100,- cashback.
3 mei toestel geleverd door Wehkamp
5 mei geregistreerd via website
doodse stilte
na mijn vakantie gemaild via website
7 juli mail ontvangen dat geld op 5 mei gestort zou zijn (op dag van registratie?)
7 juli terug gemaild via website dat er geen geld is ontvangen
doodse stilte
28 juli weer gemaild via website met klemmend verzoek binnen één week te reageren
weer doodse stilte
geen telefoonnummer te vinden enz

Deze cashback actie zie ik voorlopig als consumenten oplichting

Gewenste oplossing

storting van de beloofde € 100,- binnen 2 weken
contact via mail of telefoon over hoe en wat
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blackberry hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    D.S.N. Kok
    Datum
    De klacht is uiteindelijk opgelost na veel bellen met Deskservices die namens Blackberry deze actie uitvoert. Na 3,5 maanden eindelijk opgelost.
    ps. Deskservices telefoonnummer voor Blackberry actie is 043-8800157

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blackberry?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen