Klacht BladCadeau.nl: Bladcadeau biedt abonnementen aan van 20 euro duurder en wil bedrag niet terug storten.

Thea

Mijn moeder van 83 jaar heeft via Bladcadeau een abonnement op Seasons afgesloten. In het blad Seasons staat er een aanbieding van 12x voor 50 euro. Via bladcadeau is de aanbieding 12x voor 70 euro. Mijn moeder let niet goed op en betaalt 20 euro. Vandaag heeft ze er achteraan gebeld bij zowel Bladcadeau als Seasons. Bladcadeau geeft aan niets te kunnen doen omdat ze al betaald heeft. En Seasons geeft aan dat Bladcadeau dit moet oplossen.
Wij beseffen dat moeders al betaald heeft, maar enige clementie en begrip zou toch terecht zijn. Het betreft wel 20 euro en inmiddels ook telefoonkosten.

Seasons geeft aan geen gegevens van bladcadeau ontvangen te hebben. Dat is ook vreemd. Mijn moeder heeft geen bevestiging per mail gehad, alleen de 20 euro is afgeschreven.

De 20 euro terugstorten naar mijn moeder.

Wij vinden dat BladCadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BladCadeau.nl?