Klacht BladCadeau.nl: Cadeaubon verzilverd en bijbetaald

Klachtnummer
# 125826
Gebruiker
Marja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 juli heb ik een blad cadeau bon verzilverd voor de Donald Duck
Met bijbetaling van 10 euro kon ik extra nummers krijgen
Vanaf 5 juli ongeveer heb ik diverse keren contact gehad met blad cadeau.nl omdat er niets geleverd wordt
Ter compensatie wordt er twee keer een DD toegestuurd. Leuk maar daar gaat het niet om
Ik wil gewoon datgene waar ik recht op heb!
Vorige week werd de medewerker zelfs geïrriteerd omdat ik zei dat ik het een waardeloze bedoening vond
Heb haar duidelijk verteld dat het niet persoonlijk bedoeld was . Heb zelfs excuses aangeboden
Ze zou er wederom werk van maken
Wederom vandaag gebeld
Ja hoor , de klacht is doorgekomen mevrouw ( 5 juli ook al) op de vraag wanneer dit opgelost gaat worden heeft men geen antwoord
Gaan we ook geen antwoord op geven mevrouw
Wist U dat er een storing is geweest?
Daar heb ik als klant niets mee te maken
Zo moeilijk kan dit niet zijn toch
Het duurt immers al vanaf 5 juli
Hoe serieus nemen jullie je klanten?

De oplossing

Leveren waar ik recht op heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BladCadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties