Klacht BladCadeau.nl: had een bladcadeaukaart geactiveerd en bijbetaald voor een Margrietabonement maar niet gekregen.

jovi

Ik heb 5 juni een cadeaukaart van 15,- bladcadeau ingewisseld voor een tijdelijk Margrietabonnement van 5 nrs en daarbij de vraag gehad of ik nog voor 10 euro extra nummers wilde ontvangen. Dat heb ik gedaan en mijn gegevens ingevuld. Het abonnement zou ingaan per 18 juni. Aangezien ik geen bevestigingsmail ontving gebeld met klantenservice, maar na 20 min wachten maar email met gegevens gestuurd. Nooit een reactie gehad. Vervolgens op Facebook contact gezocht. Was blijkbaar iets mis gegaan op website en moest het opnieuw proberen....moest weer geld overmaken, ander bedrag zou teruggestort worden...na verschillende pogingen weer alles opnieuw gedaan.. nog steeds geen geld terug gekregen....abonnement ook nog steeds niet geactiveerd blijkbaar....wordt op facebook aan het lijntje gehouden, morgen...na het weekend zoeken we het uit...etc.....reageren niet eens meer als ik informeer ernaar en ben inmiddels al bijna een maand later en 45 euro + veel ergernis armer. neigt naar oplichting

Ik zou nu het liefst de 45 euro die ik eraan besteed heb terug gestort krijgen op mijn rekening. Dan neem ik wel op een andere manier een abonement.
Anders zo snel mogelijk het abonement op de Margriet ( 13 nrs ) activeren en de 10,- die ik teveel betaald heb terug krijgen

Wij vinden dat BladCadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

jovi
    Via klachtencompas heb ik geen reactie gehad op mijn klacht.
    Via Facebook na heel lang wachten is het wel uiteindelijk tot een oplossing gekomen