Klacht BladCadeau.nl: Ik kan mijn bladcadeau niet verzilveren.

Klachtnummer
# 391096
Gebruiker
C.J. van Wijngaarden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil mijn gekregen bladcadeau verzilveren. Maar dat lukt niet. Het cadeau is ongeveer een jaar geleden gekregen. Daarom is de genoemde geldigheidsduur nog niet verstreken.

Gewenste oplossing

Mij melden hoe ik dit wel kan doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BladCadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BladCadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen