Klacht BladCadeau.nl: Slechte communicatie en service

Klachtnummer
# 368892
Gebruiker
mutti
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb gevraagd om een activatiecode te controleren ivm een door mij in de la teruggevonden bon. door de overname word ik van kastje naar de muur gezonden. Inmiddels blijkt dat ik moet zijn bij info bladcadeau. Deze heeft me gevraagd om een foto van voor achterkant te zenden. Dit gedaan maar hoor niets meer. Opnieuw vraag neergelegd en weer de vraag foto te sturen. Inmiddels nu 4x de foto van de te activeren code/pas gezonden maar hoor niets meer. Loopt inmiddels 2 maanden ofzo. Denk ook niets meer te horen. ZEEEEEEEER slechte service.

Gewenste oplossing

niet tot 4x toe je zeggen dat ze gegevens nodig hebben om je te kunnen helpen en dan nadat ze deze hebben ontvangen niets meer van zich laten horen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BladCadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BladCadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen