Klacht Blaroken.com: Totaal niet gekregen wat ik had verwacht en voor een veel te hoge prijs achteraf.

Klachtnummer
# 557252
Gebruiker
Willem van Rijswijck
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dacht een stoere leren jas te kopen voor de herfst en winter, dit stond ook op de site. Qua zending geen probleem. Blijkt uit China te komen. Maar mijn leren jas kwam in een heel klein, licht pakketje. Ik dacht al dat is niet goed. Een qua maat goede jas, maar de naam jas mag je het niet geven. Tussendoor zag ik al op verschillende sites dat je beter niet daar kan bestellen en helaas moet ik zeggen dat je dat dus ook beter maar niet moet doen. Zo kan ik ook een bedrijf runnen, wat een sof. Heb nog via de mail gezegd dat ik het niks vind en dat ik mijn geld terug wil, maar ik begreep ook al op de verschillende sites dat ze daar niet voor zijn.

Gewenste oplossing

Dat ze me mijn geld teruggeven, maar dat zal wel niet lukken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blaroken.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blaroken.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen