Klacht Blauwe Stropdas: Wekenlang radiostilte vervolgens verkeerde product ontvangen en weer radiostilte

FT van der Vliet

Ik ben bij dit bedrijf terechtgekomen via Google. Op het eerste oog zag het er betrouwbaar uit. Helaas bleek het niet zo betrouwbaar te zijn. De eigenaar van deze zaak heeft meerdere BVs (o.a. Modos Fashion) onder de TDV Holding. 'TDV' staat voor Tom de Vries. Op de website werd gesuggereerd dat mijn bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Na enkele dagen later nog niets ontvangen te hebben heb ik geprobeerd contact op te nemen met deze zaak. Op zowel mails als telefoon werd niet gereageerd. Op internet heb ik een telefoonnummer van de buurman gevonden. Aan hem hem ik gevraagd om zijn buurman (Tom de Vries) te vragen waar mijn pakketje blijft. Daarna heb ik na weken geen reactie ineens een mail ontvangen dat ik het z.s.m. zou krijgen. Na enkele weken had ik eindelijk mijn product. Wat bleek het verkeerde product was opgestuurd. Vanaf hier begon hetzelfde verhaal weer van vooraf aan. Geen gehoor. De eigenaar lijkt van de aardbodem verdwenen. Absoluut nooit hier kopen!

Ik zit nu met een product waar ik niets aan heb. De riem is te lang. Het lijkt mij een zeer reële oplossing dat de eigenaar van deze zaak mijn geld terugstort + de verzendkosten zodat ik de riem weer naar hem kan terugsturen.

Hierna zal ik bij een zaak die wel weet hoe die met klanten moet omgaan een mooie riem kopen.

Wij vinden dat Blauwe Stropdas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Blauwe Stropdas?