Klacht Blendle.com: Een ongebruikt en onduidelijk account

Klachtnummer
# 681222
Gebruiker
Blendleklant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb jarenlang een abonnement bij Blendle gehad gekoppeld aan rj3*******@privaterelay.appleid.com. Dit adres is een synoniem voor een Apple ID. Het lijkt erop dat ik destijds heb gekozen voor de optie ‘Doorgaan met Apple’ om in te loggen.

Dit account is bij mij onbekend en ik heb het nooit gebruikt, maar er wel voor betaald. Blendle heeft het nu stop gezet, maar ik krijg geen geld terug.


Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Blendle.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blendle.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen