Jaren geleden geld gestort op rekening van Blendle voor betalen per artikel. Met dat systeem zijn ze gestopt ; ze zijn overgestapt op maandabonnement. Dat heb ik nooit afgesloten maar ik ontdekte onlangs dat ze maandelijks geld afschrijven van mijn creditcard. Ook daar heb ik nooit toestemming voor gegeven. Hun stelling: het restsaldo is gebruikt voor een proefabonnement en dat had je moeten opzeggen anders heb je een betaald abonnement. Ik heb nooit ergens toestemming voor gegeven en ik wil mijn geld terug. BLENDL hult zich in stilzwijgen.
Gewenste oplossing
Geld terug
Geboden oplossing
Klein deel van het onterecht geïnde bedrag terug en een jaar gratis Blendle waar ik dus juist helemaal NIETS aan heb. Blijf weg bij die club en als je ooit iets van hen hebt aangeklikt: check je betaalrekening! Zie ook Trustpilot.com
Status
niet opgelost
Beoordeling
11 reacties
Auteur
M. Somers
Datum
Nog niet opgelost
Auteur
M. Somers
Datum
Nog steeds niet opgelost
Auteur
M. Somers
Datum
Nog steeds geen fatsoenlijke reactie. Ze durven ook niet te bellen.
Auteur
Blendle.com
Datum
Beste,
Bedankt voor je feedback.
Ik heb je e-mailadres nodig om de situatie te begrijpen, kun je contact opnemen met ons supportteam?
Wat ik denk is dat je hebt op dat moment een abonnement afgesloten. Omdat je niet hebt opgezegd tijdens de proefperiode is er €9,99 geïncasseerd.
Ik hoor graag graag van je, Vera
Auteur
Blendle.com
Datum
Beste,
Bedankt voor je feedback.
Ik heb je e-mailadres nodig om de situatie te begrijpen, kun je contact opnemen met ons supportteam?
Wat ik denk is dat je hebt op dat moment een abonnement afgesloten. Omdat je niet hebt opgezegd tijdens de proefperiode is er €9,99 geïncasseerd.
Ik hoor graag graag van je, Vera
Auteur
M. Somers
Datum
Mijn e-mail is Somers.r@gmail.com
Auteur
M. Somers
Datum
Ik heb nooit gevraagd om een abonnement, nooit ingestemd met een abonnement, nooit gebruik gemaakt van een abonnement en nooit geweten van een abonnement. Maar jullie hebben wel geld van mijn creditcard afgehaald voor een abonnement.
Auteur
M. Somers
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
M. Somers
Datum
Ze verdommen het gewoon om contact op te nemen. Houd hier rekening mee als je ooit overweegt om met dit bedrijf in zee te gaan!
Auteur
M. Somers
Datum
Zie bijlage. Zegt alles over Blendle
Auteur
M. Somers
Datum
De rechtsbijstand moeten inschakelen om mijn geld terug te krijgen. Die heeft uitgekeerd omdat het zonneklaar is dat deze "supersympathieke" club geen poot heeft om op te staan. Hopelijk (maar helaas niet zo waarschijnlijk gelet op het belang ad €300) gaan ze Blendle aanspreken. Daar speculeert Blendle natuurlijk ook op: de bedragen zijn zowel voor de benadeelde als voor een verzekeraar te klein om te gaan procederen en dus weigeren ze botweg om hun verplichtingen na te komen.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Blendle.com?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.