Klacht Blendle.com: Geen abonnement genomen, geen toestemming voor afschrijving gegeven, toch geld afgeschreven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602428
Gebruiker
M. Somers
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Jaren geleden geld gestort op rekening van Blendle voor betalen per artikel. Met dat systeem zijn ze gestopt ; ze zijn overgestapt op maandabonnement. Dat heb ik nooit afgesloten maar ik ontdekte onlangs dat ze maandelijks geld afschrijven van mijn creditcard. Ook daar heb ik nooit toestemming voor gegeven. Hun stelling: het restsaldo is gebruikt voor een proefabonnement en dat had je moeten opzeggen anders heb je een betaald abonnement. Ik heb nooit ergens toestemming voor gegeven en ik wil mijn geld terug. BLENDL hult zich in stilzwijgen.

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Klein deel van het onterecht geïnde bedrag terug en een jaar gratis Blendle waar ik dus juist helemaal NIETS aan heb. Blijf weg bij die club en als je ooit iets van hen hebt aangeklikt: check je betaalrekening! Zie ook Trustpilot.com
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

11 reacties

  1. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Nog niet opgelost
  2. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Nog steeds niet opgelost
  3. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Nog steeds geen fatsoenlijke reactie. Ze durven ook niet te bellen.
  4. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor je feedback.

    Ik heb je e-mailadres nodig om de situatie te begrijpen, kun je contact opnemen met ons supportteam?

    Wat ik denk is dat je hebt op dat moment een abonnement afgesloten. Omdat je niet hebt opgezegd tijdens de proefperiode is er €9,99 geïncasseerd.

    Ik hoor graag graag van je,
    Vera

  5. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor je feedback.

    Ik heb je e-mailadres nodig om de situatie te begrijpen, kun je contact opnemen met ons supportteam?

    Wat ik denk is dat je hebt op dat moment een abonnement afgesloten. Omdat je niet hebt opgezegd tijdens de proefperiode is er €9,99 geïncasseerd.

    Ik hoor graag graag van je,
    Vera

  6. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Mijn e-mail is Somers.r@gmail.com
  7. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Ik heb nooit gevraagd om een abonnement, nooit ingestemd met een abonnement, nooit gebruik gemaakt van een abonnement en nooit geweten van een abonnement. Maar jullie hebben wel geld van mijn creditcard afgehaald voor een abonnement.
  8. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Ze verdommen het gewoon om contact op te nemen. Houd hier rekening mee als je ooit overweegt om met dit bedrijf in zee te gaan!
  10. Auteur
    M. Somers
    Datum
    Zie bijlage. Zegt alles over Blendle
  11. Auteur
    M. Somers
    Datum
    De rechtsbijstand moeten inschakelen om mijn geld terug te krijgen. Die heeft uitgekeerd omdat het zonneklaar is dat deze "supersympathieke" club geen poot heeft om op te staan. Hopelijk (maar helaas niet zo waarschijnlijk gelet op het belang ad €300) gaan ze Blendle aanspreken. Daar speculeert Blendle natuurlijk ook op: de bedragen zijn zowel voor de benadeelde als voor een verzekeraar te klein om te gaan procederen en dus weigeren ze botweg om hun verplichtingen na te komen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blendle.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen