Klacht Blendle.com: Ik betaal voor een ongevraagd abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 640877
Gebruiker
Gebruiker1660214083
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb zonet per ongeluk ontdekt dat Blendle vanaf 7 augustus 2019 elke maand 9,99 heeft afgeschreven van mijn bankrekening zonder dat ik ooit een abonnement nam. Ik heb het dus ook nooit gebruikt(!)

Gewenste oplossing

Terugbetaling/compensatie
Geboden oplossing
Blendle toont geen coulance. Integendeel. Bah bah bah. De Consumentenbond zei dat ik geen akkoord gaf en daardoor sterk stond, maar blijkbaar is de 1 cent van het proefsbonnement geldig als akkoord...🥺 Kapitalistische misleiding/oplichterij. Ik heb niks van het betaalde gebruikt: en Blendle bood niets aan - geen terugbetaling noch tegoed. Ik zie dus louter zakkenvullen. Bah
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1660214083
    Datum
    Ik bel maandag de rechtsbijstandsverzekering
    😡😡
    Iemand nog advies?
  2. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Beste,
    Laat ik beginnen door te zeggen dat ik begrijp dat dit heel vervelend is. Het is niet leuk om te betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt.

    Het abonnement kan op elk moment gratis worden opgezegd.

    Het spijt ons dat u de betaling niet eerder heeft opgemerkt, maar daar kunnen wij niet verantwoordelijk voor worden gehouden. U heeft uw toestemming gegeven toen u de aanbieding activeerde, zoals mijn collega u per e-mail heeft laten weten.

    met vriendelijke groeten,
    Blendle Support
  3. Auteur
    Gebruiker1660214083
    Datum
    Wat een belachelijke reactie... want élk abonnement kan gratis opgezegd worden.
    Wat belangrijker is
    1. Ik ben nooit akkoord gegaan met een abonnement na de proefperiode. Noch heb ik een contract ondertekend.
    2. als u zegt van wel wil ik daar bewijs van zien
    3. Eveneens heb ik NOOIT een bevestiging, noch factuur, noch alert ontvangen in de trant van’Mevrouw u hebt een abonnement bij ons waar u blijkbaar gedn gebruik van maakt. - DAT ZOU TENMINSTE NOG GETUIGEN VAN ZORG VOOR JULLIE KLANTEN!

    Ik voel me opgelicht en met dit belachelijke antwoord duidelijk ook niet serieus genomen.
    Blendle neemt duidelijk geen enkele verantwoordelijkheid voor het opwerpen van rookgordijnen...
  4. Auteur
    Gebruiker1660214083
    Datum
    Het ligt nu bij de rechtsbijstandsverzekering 😡😡

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blendle.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen