Opgelost door Blendle.com: Ik blijf facturen krijgen, ondank dat ik het abonnement heb opgezegd en Blendle is onbereikbaar.
Details
Klacht
Ik heb mijn abonnement op Blendle Premium stopgezet, op de app en op de site staat ook dat mijn abonnement verlopennis, cq dat ik geen abonnement heb, maar het bedrag wordt nog steeds automatisch afgeschreven. Ik probeer Blendle te bellen of mailen, maar krijg geen tekefoonnummer of mailadres. Wat nu te doen?Gewenste oplossing
Dat het abonnementsgeld nadat het door mij is opgezegd niet meer automatisch van mijn rekeninv wordt afgeschreven en ik cintactgegevens krijg om Blendle rechtstreeks te bereiken.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.