Opgelost door Blendle.com: Ik blijf facturen krijgen, ondank dat ik het abonnement heb opgezegd en Blendle is onbereikbaar.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 685535
Gebruiker
Hooghiemstra-Blemdle-klacht
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn abonnement op Blendle Premium stopgezet, op de app en op de site staat ook dat mijn abonnement verlopennis, cq dat ik geen abonnement heb, maar het bedrag wordt nog steeds automatisch afgeschreven. Ik probeer Blendle te bellen of mailen, maar krijg geen tekefoonnummer of mailadres. Wat nu te doen?

Gewenste oplossing

Dat het abonnementsgeld nadat het door mij is opgezegd niet meer automatisch van mijn rekeninv wordt afgeschreven en ik cintactgegevens krijg om Blendle rechtstreeks te bereiken.
Geboden oplossing
Blendle heeft mijn abonnement nog steeds niet opgezegd en blijft incasso’s sturen terwijl ik heel veel keren heb laten weten er mee op te willen houden. Ze geven in reactie op Klachtkompas aan dat er mogelijk twee abonnementen voor mij zijn aangemaakt. Daarvan is 1 opgezegd, maar de andere blijft doorlopen en wordt ondanks mijn herhaalde verzoeken niet opgelost. Schriftelijk reageert Blendle niet richting mij persoonlijk en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

8 reacties

  1. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Beste,

    Het lijkt erop dat je een tweede abonnement hebt.
    We beantwoorden e-mail binnen 24 uur, maar het lijkt erop dat je nooit hebt geprobeerd contact op te nemen met onze supportafdeling.
    Stuur een e-mail naar support@blendle.com zodat we je verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Blendle support
  2. Auteur
    Hooghiemstra-Blemdle-klacht
    Datum
    Veel dank voor uw reactie. Ik heb nooit geweten dat ik een tweede abonnement zou hebben. Waarom zou je twee betaalde abonnementen nemen voor hetzelfde nieuwsproduct? Is het niet iets om uw klanten ervoor te waarschuwen dat ze (wellicht per abuis) twee keer voor hetzelfde product betalen? En dat als je je abonnement wil opzeggen dat dit dan twee keer moet? Ik zou niet weten welk abonnement ik dan nog meer heb en hoe ik dat op moet zeggen. Dank voor uw mailadres. Ik las op internet dat het bij Blendle onmogelijk is om via mail op te zeggen. Vandaar dat ik een telefoonnummer zocht. Een telefoonnummer heb ik trouwens nog steeds niet gevonden. Ik ga zo jullie mailadres benaderen met de vraag welk tweede abonnement ik blijkbaar heb en hoe ik ook dit abonnement kan opzeggen nu mijn app zegt dat het is verlopen en via de website er staat dat ik geen abonnement meer heb,
  3. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben geen telefonische ondersteuning. We hebben het momenteel erg druk en het kan langer duren dan normaal, maar een teamlid zal je e-mail zo snel mogelijk beantwoorden.
    Je hebt twee verschillende e-mailadressen gebruikt, daarom is het voor ons onmogelijk om ze met één persoon te verbinden.

    Ik weet zeker dat we snel een oplossing zullen vinden!
  4. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Ik ben het niet eens met je opmerking. We zijn bereikbaar via e-mail op support@blendle.com maar hebben geen andere e-mail van je ontvangen. Ook opzeggen is gratis en kan via je accountinstellingen.
  5. Auteur
    Hooghiemstra-Blemdle-klacht
    Datum
    Er wordt stellig beweerd dat ik geen mail heb gestuurd naar support@blende.com. Dat is echt onjuist. Ik heb 3 september om 21.56 de betreffende mail gestuurd op basis van jullie advies. Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen reactie op gehad. Ik had daar ook een telefoonnummer bij gezet en mijn mail. Ik heb jullie zojuist nog een keer een reminder gestuurd in de hoop dat jullie nu eindelijk wel snel reageren en ik van mijn incasso's wordt verlost.
  6. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Hooghiemstra-Blemdle-klacht
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    Blendle.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,
    Zoals gecommuniceerd via e-mail, hebben we de tweede rekening gevonden en alle toekomstige betalingen stopgezet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blendle.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen