Klacht Blendle.com: Mijn klacht is dat ze ten onrechte geld hebben afgeschreven.

Klachtnummer
# 643565
Gebruiker
Gebruiker1583142604
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij mijn weten heb ik geen contract voor hun diensten en heb ik geen machtiging afgegeven om geld te incasseren. Zij kunnen ook geen contract laten zien, en ook geen toestemmingsbewijs voor het incasseren.(Ondanks dat ik hun hier een paar keer naar heb gevraagd). Mijn klacht is dus dat ze ten onrechte geld hebben afgeschreven.

Gewenste oplossing

Dat ze het geld dat ze hebben afgeschreven terug storten, en dat ze hun alleen maar gaan incasseren bij mensen met wie ze daadwerkelijk een contract hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Blendle.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1583142604
    Datum
    Ik heb nog geen reactie vernomen.

Ook een klacht indienen over Blendle.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen