Opgelost door Blendle.com: Opzeggen abonnement van blendle lukt niet, wat je ook doet

A. Nienhuis

Blendle abonnement opzeggen lukt niet. Hun advies : ga naar mijn account re boven, ga naar abonnement, ga naar annuleren, werkt niet ook het telefoonnummer 0153761096 werkt niet

Dat ze me laten weten hoe ik dit probleem dan wel oplos.
Althans daar lijkt t op. Ben uren bezig geweest en heb van alles geprobeerd, desondanks lukte het niet. En opeens lukte het me om mijn abonnement te annuleren. Ik kreeg het bericht van blendle premium: de opzegging wordt van kracht aan het einde van de huidige factureringsperiode op 15/10/23. Je hebt niet langer onbeperkt toegang tot de tijdschriften. Mijn account gooi ik er pas vanaf als ik ook zie dat er geen geld meer van mijn rekening wordt afgetrokken. Het is jammer dat zo’n groot bedrijf het zo moeilijk maaktvoor de consument. Ik zal blendle dus ook nooit meeraan vrienden aanbevelen. Het is de 1ste keer dat ik klachtenkompas gebruik en daar wordt ik wel heel blij van. Nogmaals dank voor de hulp.

Blendle.com
    Beste,

We hebben je e-mail 10 minuten (!) geleden ontvangen en hebben al gereageerd en je abonnement stopgezet.

Ook een klacht indienen over Blendle.com?