Klacht Blendle: Blendle reageert niet op vragen

Klachtnummer
# 372053
Gebruiker
Voorde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het abonnement model van betalen per artikel wordt per 1 augustus stop gezet.
En het wordt een maandelijkse fee.

Dus wil ik mijn resterende saldo opvragen en stoppen. Alleen geen reactie vanuit het bedrijf. Alleen maar de reclame e-mails.

De oplossing

Huidige saldo retour storten en account wissen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Blendle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Voorde
    Datum
    ben benieuwd naar een reactie, op de e-mails krijg ik geen reacties, lijkt wel of het support platform niet actief is.

Ook een klacht indienen over Blendle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen