Klacht Blendle: Blendle smeert je stiekem een abonnement aan!!!!

Klachtnummer
# 356800
Gebruiker
W.J.M. Vlasveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gratis maand proberen, met waarschuwing voor automatisch verlengen... nou die waarschuwing kwam niet! Dankzij incasso waarschuwing bij KNAB geen automatische onrechtmatige verlenging....... Dank je wel KNAB, schandalig Blendle

De oplossing

Voor onfatsoenlijk gedrag een lifetime abonnement gratis voor de eerlijke mens die er eigenlijk niet om vraagt!

1 reactie

  1. Auteur
    Blendle
    Datum
    Beste W.J.M. Vlasveld, zou je ons via contact@blendle.com een e-mailadres willen sturen met in het onderwerpen Klachtenkompas #356800? Als je daar het e-mailadres meestuurt waarmee je geregistreerd bent bij Blendle, dan kijken we met je mee om dit in orde te maken.

Ook een klacht indienen over Blendle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen