Opgelost door Blendle: Geld komt niet op mijn account.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362072
Gebruiker
Daan81
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb, via Apple, geld op mij Blendle account gestort, maar dat geld is er niet opgekomen terwijl ik wel een nota van Apple heb ontvangen. Ik heb hier al twee keer een bericht naar Blendle verzonden, maar hier komt geen reactie op.

De oplossing

Ik wil het geld op mijn account.

1 reactie

  1. Auteur
    Blendle
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, we hebben het bericht via e-mail beantwoord die we hebben ontvangen via support@blendle.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan81
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blendle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen