Klacht Blendle: Ik eis mijn saldo terug!!!

HansP

Vorig jaar meldde Blendle over te willen op een abonnementsysteem ipv betalen per opgevraagd artikel. Protest aangetekend, en, jawel, ik kreeg een mail dat ik later mijn saldo kon terugvragen En intussen artikelen kon kopen.
Begin dit jaar was artikelen kopen niet meer mogelijk, dus mijn saldo teruggevraagd, Blendle antwoordde dat dat niet meer kon, ik had dat eerder moeten doen. Dat uiteraard niet geaccepteerd, en Blendle antwoordt helemaal niet meer op mails. Heeft mij een premium abonnement opgedrongen, maar ik wil dus mijn saldo terug, zoals door Blendle toegezegd.

Blendle vertellen dat Blendle gehouden is de toezegging van Blendle na te komen.

Blendle
    Beste J.T. Postmus , bedankt voor je reactie. De periode om je tegoed terug te vragen liep tot en met 31 december 2019. Verzoeken die na deze datum zijn binnen gekomen, worden niet verwerkt. Het resterende tegoed is omgezet in een kortingsbon die tot eind 2020 geldig blijft.

HansP
geen oplossing. er was een aanbod zonder beperking in de tijd, en blendle vertikt het nu het eigen aanbod na te komen. maar een aanbod doen, en na afloop zeggen, dat was maar geldig tot 31122019, is bedrog.

Ook een klacht indienen over Blendle?