Klacht Blendle: Ik eis mijn saldo terug!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447382
Gebruiker
HansP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar meldde Blendle over te willen op een abonnementsysteem ipv betalen per opgevraagd artikel. Protest aangetekend, en, jawel, ik kreeg een mail dat ik later mijn saldo kon terugvragen En intussen artikelen kon kopen.
Begin dit jaar was artikelen kopen niet meer mogelijk, dus mijn saldo teruggevraagd, Blendle antwoordde dat dat niet meer kon, ik had dat eerder moeten doen. Dat uiteraard niet geaccepteerd, en Blendle antwoordt helemaal niet meer op mails. Heeft mij een premium abonnement opgedrongen, maar ik wil dus mijn saldo terug, zoals door Blendle toegezegd.

De oplossing

Blendle vertellen dat Blendle gehouden is de toezegging van Blendle na te komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Blendle
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.T. Postmus , bedankt voor je reactie. De periode om je tegoed terug te vragen liep tot en met 31 december 2019. Verzoeken die na deze datum zijn binnen gekomen, worden niet verwerkt. Het resterende tegoed is omgezet in een kortingsbon die tot eind 2020 geldig blijft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HansP
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing. er was een aanbod zonder beperking in de tijd, en blendle vertikt het nu het eigen aanbod na te komen. maar een aanbod doen, en na afloop zeggen, dat was maar geldig tot 31122019, is bedrog.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blendle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen