Opgelost door Blendle: Na proefperiode zonder vragen aan een betaald abonnement vastzitten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 382445
Gebruiker
Gebruiker1555505256
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na een proefperiode is mij een abonnement door de strot geduwd, zonder dat erom gevraagd is.
De belofte was een gratis proefperiode tot 1 augustus, omdat ik nog wat geld in mijn wallet had. Voor 1 augustus zou ik dus moeten kunnen kiezen of ik een premium abonnement zou willen. Deze keuze was mij niet gegund.
Op 2 augustus is dus zonder mijn toestemming €9,99 euro van mijn creditcard afgeschreven.
Lijkt mij onwettig.

De oplossing

Geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1555505256
    Datum
    Onbeschoft: geen reactie
  2. Auteur
    Blendle
    Datum
    Beste A.G. Koot, kun je ons via support@blendle.com een bericht sturen met vermelding van het e-mailadres dat je bij Blendle gebruikt? Dan kijken we graag even met je mee. Je mag in het onderwerp van je e-mail vermelden: Klachtenkompas #382445. Dan kunnen we dit gemakkelijk voor je oppakken.
  3. Auteur
    Gebruiker1555505256
    Datum
    Klacht is opgelost. Abo opgeheven en geld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1555505256
Datum
Uiteindelijke oplossing
Precies wat er had moeten gebeuren. Abonnement is gestopt en geld is teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Blendle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen