Klacht Blendseeds.nl: Ik voel me opgelicht
Details
Klacht
Ik heb een abonnement opgezegd bij dit bedrijf en hier heb ik een bevestiging van. Echter blijft het bedrijf geld afschrijven van mijn rekening, zelfs nadat ik een bevestiging heb ontvangen dat de automatische incasso stop is gezet. Het bedrijf reageert niet op mijn e-mails en heeft geen telefoonnummer waar ik hen op kan bereiken. Ik wil graag mijn het geld terug die zij onterecht hebben gevorderd van mijn rekening. December 2022 heb ik een email ontvangen dat het stop gezet zou worden en in augustus 2023 is er nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven. Mijn begeleider van het Leger des Heils heeft meermaals contact opgezocht met het bedrijf, maar ook daar reageren zij niet op. Samen met mijn begeleider van het Leger des Heils voer ik deze klacht in bij jullie.Gewenste oplossing
Ik wil het geld terug dat het bedrijf onterecht heeft gevorderd van mijn rekening nadat ik per email een bevestiging heb ontvangen dat de incasso/kosten zouden stoppen.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.