Klacht Blinqbyaranka: onprofessioneel gedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279657
Gebruiker
Mvalentina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb hier een console van spiegel glas besteld bij levering zat het goed in gepakt en hij zat met plastic ingepakt. De chaffeurs hebben het bij mij in de huiskamer gezet. En zijn toen weggegaan, toen ik die zelfde dag de console in de verpakking naar boven bracht kwam ik erachter dat het meubel beschadigd was toen ik hem uitpakte. De verkoper wilt mij niet helpen en geen oplossing met mij bedenken nu zit ik met een meubel die niet door mij is beschadigd waar ik veel geld voor heb betaald..

De oplossing

Een nieuwe console of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blinqbyaranka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mvalentina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze wilt me niet helpen!!! Geen oplossing helemaal niks. Ze negeert al mijn berichten!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blinqbyaranka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen