Klacht Blitzzgirls.nl : Bestelling geplaatst op 23-10-18. Geen vervolg gekomen op de bestelling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331146
Gebruiker
Krik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 23 oktober een tasje besteld en betaald [65 E]. Het tasje is van het merk: MYWALLIT. de bestelling is nooit gekomen. Op mijn verzoek per mail op 06-11-18 om binnen 12 u te reageren op de vraag waar de bestelling bleef kreeg ik geen antwoord. De Website geeft geen adres en geen telefoonnummer op. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?

De oplossing

Ik wil mijn geld terug omdat ik geen vertrouwen meer heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blitzzgirls.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Krik
Datum
Uiteindelijke oplossing
"ONLINe WINKel Blitzgirls " zijn oplichters. Ze bieden op hun site merkspullen aan voor een aanzienlijke lagere prijs, wel moet je 12 E betalen voor de verzending. Ik had een klein [rood en blauw] leren tasje gekocht van het merk Mywalit. Het geld, dat per creditcard moet worden overgemaakt verdwijnt naar Indonesie, zo hoorde ik van de RABO. Vervolgens kwam na 1 maand een pakketje, dat niet [zoals afgesproken] op mijn huisadres werd afgeleverd maar bij een pickup adres. Ik moest 18 E betalen. In het pakketje zat een grijs voddig plastic tasje. Waarschuw de mensen AUB voor deze oplichters!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blitzzgirls.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen