Klacht Blitzzgirls.nl : Bestelling geplaatst op 23-10-18. Geen vervolg gekomen op de bestelling.

Krik

Ik heb op 23 oktober een tasje besteld en betaald [65 E]. Het tasje is van het merk: MYWALLIT. de bestelling is nooit gekomen. Op mijn verzoek per mail op 06-11-18 om binnen 12 u te reageren op de vraag waar de bestelling bleef kreeg ik geen antwoord. De Website geeft geen adres en geen telefoonnummer op. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Ik wil mijn geld terug omdat ik geen vertrouwen meer heb.

Wij vinden dat Blitzzgirls.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Krik
"ONLINe WINKel Blitzgirls " zijn oplichters. Ze bieden op hun site merkspullen aan voor een aanzienlijke lagere prijs, wel moet je 12 E betalen voor de verzending. Ik had een klein [rood en blauw] leren tasje gekocht van het merk Mywalit. Het geld, dat per creditcard moet worden overgemaakt verdwijnt naar Indonesie, zo hoorde ik van de RABO. Vervolgens kwam na 1 maand een pakketje, dat niet [zoals afgesproken] op mijn huisadres werd afgeleverd maar bij een pickup adres. Ik moest 18 E betalen. In het pakketje zat een grijs voddig plastic tasje. Waarschuw de mensen AUB voor deze oplichters!!!

Ook een klacht indienen over Blitzzgirls.nl ?