Wij vinden dat Blitzzgirls.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Blitzzgirls.nl : Bestelling geplaatst op 23-10-18. Geen vervolg gekomen op de bestelling.
Details
De klacht
Ik heb op 23 oktober een tasje besteld en betaald [65 E]. Het tasje is van het merk: MYWALLIT. de bestelling is nooit gekomen. Op mijn verzoek per mail op 06-11-18 om binnen 12 u te reageren op de vraag waar de bestelling bleef kreeg ik geen antwoord. De Website geeft geen adres en geen telefoonnummer op. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?De oplossing
Ik wil mijn geld terug omdat ik geen vertrouwen meer heb.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.