Klacht Bloc Rolgordijnen: Order paid in March and still not arrived after 3Months!!!

Klachtnummer
# 459658
Gebruiker
Pete85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Order paid in March and due to Corona it was stopped. They didn't offer a refund and kept me waiting until I chatted with them twice saying they shipped in May 3rd and then I call them after a Month to tell them it's not arrived. They say that they will ship it again ASAP, then I email them twice and they keep saying the same it will arrive.

De oplossing

Ship the order by DHL priority with track and trace and offer me a good discount (e.g. 30%) on the next order for waiting that long and wasting my time contacting them so many times over these months.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bloc Rolgordijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bloc Rolgordijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen