Klacht BLOCK ELECTROSTORE (failliet): Wasmachine met 5 jaar extra garantie bij Block gekocht. Nu wasmachine kapot en Block failliet.

LouLou

Ik heb in juni 2011 een wasmachine bij de Block gekocht met extra jaar garantie. Nu is mijn wasmachine van de week kapot gegaan. Ik heb contact opgenomen met de leverancier. Zij kunnen een monteur sturen maar er zijn standaard kosten aan verbonden omdat Block failliet is. Dus ik moet voorrijkosten en arbeidsosten per kwartier betalen en dan heb ik nog geen eens over matriaalkosten had, want die komen er ook nog bij. Dat bekend dat ik beter een nieuwe wasmachine kan kopen dan deze van niet eens 3 jaar oud laten repareren.

Het is toch niet eerlijk dat wij als consument de dupe moeten zijn van een faillissement!?!?!?

Ik wil gewoon gebruik kunnen maken van mijn extra gekochte garantie, anders wil ik de gemaakte kosten terug krijgen of een vervangende apparaat

Wij vinden dat BLOCK ELECTROSTORE (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?