Klacht Bloeddrukmeterwebshop.nl: verpakking zeer ernstig beschadigd aangekomen bij het bedrijf

Klachtnummer
# 391161
Gebruiker
John
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan netjes binnen gehad. Maar ik moest het retourneren en de doos is helemaal verscheurt en open aangekomen. Ik baal hier enorm van hoe deze bezorger hier ernstig mee om is gegaan!

Ik heb de retour verzekerd op de post gedaan!
Ik heb dus nu de kosten die verloren waren door deze bezorger zelf moeten betalen!
Ik wil deze kosten terug krijgen en daarbij zou deze bezorger per direct ontslag moeten krijgen! want zo ga je niet me tde spullen van een ander om!!

Ik heb er bewijs stukken foto's van laten sturen door het bedrijf waar het paket met schade is aangekomen!

Ik zou graag willen dat jullie deze klacht met spoed oppakken voor dat er andere slachtoffers door deze foutieve bezorger vallen!

De oplossing

Niet het bedrijf maar de bezorger van post NL alles staat al uitgelegd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bloeddrukmeterwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bloeddrukmeterwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen