Opgelost door Bloemencadeaubon: Bloemencadeaubon kan niet verzilverd en ze geven geen reactie na diverse e-mails.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 344388
Gebruiker
PascalC
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zelfs bij herhaaldelijk schrijven totaal geen reactie dat ik mijn bloemencadeaubon niet kan verzilveren bij de bedrijven die ze zelf aangeven dat dit mogelijk is (Fleurop, Topbloemen, Euroflorist, Florient Express en Frderiques Choice).

De oplossing

Het tegoed van de bloemencadeaubon aan mij overmaken, lijkt me alleszins redelijk

2 reacties

  1. Auteur
    Bloemencadeaubon
    Datum
    Wij hebben uw klachtmelding in goede orde ontvangen.
    Ik heb uw kaartnummer gecontroleerd in ons systeem, maar het opgegeven kaartnummer is niet correct.
    Kan het wellicht zijn dat u in het bezit bent van een Bloemen Cadeau? Dit is een roze pasje en anders dan de Bloemencadeaubon van ons. Ook gelden hier andere inleverpunten voor dan aangegeven bij de acceptanten ban Bloemencadeaubon.

    Ik wil u graag verder helpen uiteraard. Ik zal een foto bijvoegen van de andere kaart die ik bedoel, zodat u dit zelf kunt controleren. Mocht u toch echt een Bloemencadeaubon hebben? Kunt u dan uw kaartnummer nog eens controleren, misschien zit er ergens een typefout in?

    U kunt ook even contact met ons opnemen via telefoonnummer: 085-8500155
    Of via de e-mail: info@bloemencadeaubon.nl
  2. Auteur
    Bloemencadeaubon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ik heb ook zojuist via de e-mail u een bericht verstuurd met duidelijke uitleg en welke kaart u wel in het bezit heeft: Bloemen Cadeau
    U heeft dus geen cadeaubon van ons. Helaas lijken de namen heel veel op elkaar en dat schept vaak verwarring bij de klant.

    Ik zie uw klachtmelding dan ook als afgehandeld, maar mocht u nog ergens vragen over hebben? Dan verneem ik dit graag van u.

    Ik wens u een prettige dag toe.
    Met vriendelijke groet,
    Serina
    Klantenservice Bloemencadeaubon.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PascalC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dank voor uw snelle bericht na mijn bericht op de klachtenkompas. U heeft gelijk mijn bon is een Bloemen Cadeau en niet uw kaart (boemencadeaubon). Allemaal duidelijk. Wilt u aub in het vervolg eerder reageren op email van klanten dat voorkomt frustraties.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bloemencadeaubon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen