Opgelost door Bloemencadeaubon: Bloemencadeaubon kan niet verzilverd en ze geven geen reactie na diverse e-mails.

content Opgelost
PascalC

Zelfs bij herhaaldelijk schrijven totaal geen reactie dat ik mijn bloemencadeaubon niet kan verzilveren bij de bedrijven die ze zelf aangeven dat dit mogelijk is (Fleurop, Topbloemen, Euroflorist, Florient Express en Frderiques Choice).

Het tegoed van de bloemencadeaubon aan mij overmaken, lijkt me alleszins redelijk

Bloemencadeaubon
    Wij hebben uw klachtmelding in goede orde ontvangen.
    Ik heb uw kaartnummer gecontroleerd in ons systeem, maar het opgegeven kaartnummer is niet correct.
    Kan het wellicht zijn dat u in het bezit bent van een Bloemen Cadeau? Dit is een roze pasje en anders dan de Bloemencadeaubon van ons. Ook gelden hier andere inleverpunten voor dan aangegeven bij de acceptanten ban Bloemencadeaubon.

Ik wil u graag verder helpen uiteraard. Ik zal een foto bijvoegen van de andere kaart die ik bedoel, zodat u dit zelf kunt controleren. Mocht u toch echt een Bloemencadeaubon hebben? Kunt u dan uw kaartnummer nog eens controleren, misschien zit er ergens een typefout in?

U kunt ook even contact met ons opnemen via telefoonnummer: 085-8500155
    Of via de e-mail: info@bloemencadeaubon.nl
    Bloemencadeaubon
    Ik heb ook zojuist via de e-mail u een bericht verstuurd met duidelijke uitleg en welke kaart u wel in het bezit heeft: Bloemen Cadeau
    U heeft dus geen cadeaubon van ons. Helaas lijken de namen heel veel op elkaar en dat schept vaak verwarring bij de klant.

Ik zie uw klachtmelding dan ook als afgehandeld, maar mocht u nog ergens vragen over hebben? Dan verneem ik dit graag van u.

Ik wens u een prettige dag toe.
    Serina
    Klantenservice Bloemencadeaubon.nl

PascalC
Dank voor uw snelle bericht na mijn bericht op de klachtenkompas. U heeft gelijk mijn bon is een Bloemen Cadeau en niet uw kaart (boemencadeaubon). Allemaal duidelijk. Wilt u aub in het vervolg eerder reageren op email van klanten dat voorkomt frustraties.

Ook een klacht indienen over Bloemencadeaubon?