Klacht Blofield: Niet betalen na gedane werkzaamheden

Klachtnummer
# 154438
Gebruiker
thofkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat de rekening nog steeds niet is betaald na gedane werkzaamheden voor deze persoon.
Heeft wel belooft te betalen/terug te bellen maar geeft steeds geen gehoor.
Is slecht te bereiken > maar geeft wel aan dat ik niet steeds naar de zaak moet bellen
Het gaat niet om een heel groot bedrag > maar ik vind dat deze persoon gewoon voor de werkzaamheden moet betalen !

De oplossing

De factuur die ik meerdere malen heb gestuurd betaald! € 360,76 incl. BTW

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blofield hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blofield?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen