Klacht Blokhut-stunter.nl: Ik heb betaald voor een houten garage maar geen product ontvangen en krijg m'n geld niet terug.

Thorba

Op 22 augustus 2020 heb ik bij u een garage besteld via de website www.blokhut-stunter.nl.
Dit was nadat ik op vrijdag 21 augustus verkoper Chipp heb gesproken op de vestiging in Hoogeveen. Chipp vertelde dat een product wat geïmpregneerd wordt soms tot wel 12 weken levertijd kan hebben. Het bestelde product is 'Garage 45mm Muntendam 3600x5400' zonder garagedeur, met bruine dakshingels en kleurloos impregneren ter waarde van € 3.725,00 (incl BTW).
Op 25 augustus 2020 is het volledige bedrag overgemaakt op het rekeningnummer wat is vermeld op de orderbevestiging. Zowel de orderbevestiging als een afschrift van de betalingstransactie zijn als bijlage toegevoegd.

Tot op heden heb ik het product niet ontvangen noch heb ik bericht over verwachte levering ontvangen. In de tussentijd heb ik op de locatie in Hoogeveen de heer John vd Berg gesproken die eigenaar is van Blokhut-Stunter. John vd Berg en verkoper Chipp wisten mij toen te vertellen dat Blokhut-Stunter van eigenaar was gewisseld en dat dit niet soepel was verlopen. Enige tijd later heb ik nog telefonisch contact gehad met John vd Berg die mij vertelde dat levering van het product voor 1 oktober 2020 zou geschieden. Toen dit niet is gebeurt heb ik nog een week lang pogingen gedaan om de voormalige eigenaar van Blokhut-Stunter te spreken. Dit is de heer M. Boeren.

De betaling is volgens de curator op een bankrekening van Blokhut Stunter Veenendaal B.V., dus de failliete vennootschap terecht gekomen. Vervolgens is het ontvangen bedrag is doorgestort naar Wood Internationaal B.V. Deze laatste vennootschap is ook een vennootschap van de heer Boeren (de bestuurder van de failliete vennootschap). De heer Boeren heeft de curator (Hilda Meijer van Triplaw) verteld dat Wood Internationaal B.V. de vennootschap was waar de inkopen gedaan werden. Overigens is Wood Internationaal B.V. blijkens het handelsregister met ingang van 1 oktober 2020 ontbonden. Voor zover de curator heeft kunnen nagaan is dat gebeurd middels een turboliquidatie.

Volgens mij kan een turboliquidatie alleen als de venootschap leeg is en dus moet mijn geld nog ergens bij de heer Boeren zijn. Ik heb enkel een 06 nummer van hem en krijg hem daarop niet te pakken.

Graag wil ik mijn geld terug. € 3.725,00

Ook een klacht indienen over Blokhut-stunter.nl?