Klacht Blokhut-stunter.nl: Mei 2019 blokhutgarage besteld Maart 2020 nog niet in orde!

Filip

Mei 2019 blokhutgarage besteld, januari 2020 geleverd maar zonder dakgoten en garagepoorten en geen stroomvoorzieningen gemaakt.
Na een paar telefoontjes hebben ze de dakgoten nageleverd.
Voor de stroomvoorzieningen krijg ik melding: fabriek is dit domweg vergeten, kan nu niks meer aan gedaan worden omdat de garage al is geleverd, sorry.
Onze garagepoorten zijn het grootste probleem. Krijgen geen antwoord op dagelijks gestuurde mails en aan de telefoon vertellen ze dat ze erachter aan zullen gaan en ons iets laten weten, niets dus!
Ondertussen is de garage al opgebouwd maar zonder de poorten, nu maar hopen op geen stormweer.

Nee zijn niet tevreden!

Op mails wordt zelden geantwoord en aan de telefoon beloven ze altijd terug te bellen de dag zelf nog maar niks.

Ondertussen is het vrijdagavond 7 februari 19.00 uur, nog altijd niks gehoord.
Heb getelefoneerd maar de meneer aan de telefoon had geen info, er zou wel een mail naar me gestuurd zijn maar niks ontvangen.
Waar zijn onze garagepoorten?
Morgen maar alles dichttimmeren want er is zondag storm op komst.

Dinsdag 11 februari krijg ik dan toch reactie:
We hebben gesproken met de leverancier over de garage deuren.
Deze geeft aan dat er nog een lange levertijd aan vast zit.
U kunt kiezen om u geld retour te krijgen.
Graag ontvangen wij het rekeningnummer voor de terug storting.
Ik heb ons rekeningnummer doorgegeven en hoop dat we snel ons geld zullen ontvangen.
Als ik binnen de week geen geld heb ontvangen zal ik juridische stappen ondernemen. Bellen of e-mailen ga ik zelf niet meer doen.
Heb het gehad!

Ondertussen zijn we al vrijdag 21 februari dat is 45 weken na bestelling van de blokhut en nog steeds niet in orde.
Dan maar naar de advocaat met tegenzin,
Gaat beide partijen euro’s kosten.

Vrijdag 13 april: zelfs via de advocaat geen reactie, deze heeft nu de deurwaarder opdracht gegeven om het bedrijf te dagvaarden.

Groeten,
Filip

We willen het bedrag van onze bestelde garagepoorten €1.416 retour op onze rekening.

Filip
Geen reactie gekregen van tegenpartij

Ook een klacht indienen over Blokhut-stunter.nl?