Klacht Blokker: "Spook-cookie" na bezoek site Blokker

P.E.A Treub

Na bezoek aan de site van Blokker eind juli blijft een zogenoemde cookie (Blokker.nl/Databases) zich hardnekkig manifesteren. Beter gezegd: opdringen, want zelfs na verwijdering keert dit bestandje telkens terug. Ook als er nog geen enkele activiteit met de Browser heeft plaatsgevonden! De klacht is begin augustus doorgegeven met als enige resultaat dat de klacht zou zijn voorgelegd aan de ICT-afdeling. Dat laatste bericht dateert van anderhalve week terug. Ik heb geen enkel idee hoe dit "stalking" op te lossen. Ondanks alle herhaalde verzoeken daartoe, krijg ik van Blokker geen hoogte. Als dit mij overkomt, mag ik aannemen dat er vele klanten zijn die bewust of onbewust met hetzelfde probleem zijn opgescheept.

Zo snel mogelijk duidelijkheid verkrijgen hoe dit probleem kan worden opgelost en wat de aard is van deze cookie. Als blijkt dat er op welke manier dan ook sprake is geweest van kwaadaardige software, dan zal de eventuele schade vergoed moeten worden.

Bijlagen

P.E.A Treub
    Vandaag heb ik opnieuw de klantenservice van Blokker moeten mailen omdat elk contact uitblijft en er nog steeds geen adequaat antwoord en oplossing is.

Beste mensen,

Sinds 7 augustus heb ik nog geen enkel adequaat antwoord gekregen op onderstaande klacht!

Door de ernst van de klacht en het uitblijven van enige oplossing heb ik ondertussen ook de
    Autoriteit Consument&Markt geïnformeerd. Tevens staat de klacht vermeld op ConsuWijzer,
    vanwege het lidmaatschap van de Consumentenbond onder naam van mijn partner.

Ik vind het onbegrijpelijk hoe uw firma hiermee omgaat en verwacht nu echt reactie en een
    oplossing, waardoor ik weer met een veilig gevoel kan internetten!.

U hoor graag z.s.m. van u,

John vdr Plas

Ook een klacht indienen over Blokker?