Klacht Blokker: 3 mei aanbieding

Klachtnummer
# 108654
Gebruiker
martin3ssen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

wilde gebruik maken van een aanbieding op blokker.nl daar kwam nog eens een extra 3 mei korting overheen, geldig alleen op 3 mei. toen ik wilde bestellen, op 3 mei, was het opeens uitverkocht. omdat het geen op is op aanbieding betrof, heb ik een mailtje gestuurd, op 3 mei, met het verzoek om het artikel voor mij te bestellen / reserveren met de extra 3 mei korting natuurlijk. maar blokker is dit niet van plan. onterecht naar mijn mening.

De oplossing

gewoon leveren voor die € 29,-

4 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    U heeft een inhoudelijke reactie ontvangen van de blokker klantenservice.
  2. Auteur
    martin3ssen
    Datum
    geen idee wat hiermee wordt bedoeld, vaag.
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer Driessen,Hartelijk dank voor uw bericht.Hierbij onze excuses voor het voorgaande bericht. Wij hebben u een reactie op uw eerste bericht willen sturen via ons eigen registratiesysteem. Helaas is hierin een error ontstaan, waardoor deze niet bij u is aangekomen. Zodoende heeft u alleen bovenstaande respons ontvangen en niet ons inhoudelijke bericht.In uw bericht geeft u aan dat u tijdens de 15% kortingsactie van 3 mei graag een bepaald artikel had willen bestellen. Op het moment dat u het artikel wilde bestellen was het echter uitverkocht. U heeft toen het artikel via de email willen reserveren met het idee dit op een later tijdstip met de 15% korting te kunnen aankopen. Helaas is het bij Blokker niet mogelijk om een artikel via een email aan de klantenservice te reserveren. De 15%kortingsactie op 3 mei was een actie met een van te voren gestelde start en eindtijd. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om artikelen aangekocht buiten deze periode met deze actiekorting aan te schaffen. Wij begrijpen zeker dat het voor u vervelend is geweest dat het artikel dat u wilde bestellen uitverkocht was op het moment van de 15%kortingsactie. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Helaas is het niet mogelijk om u na afloop van de actie nog 15% korting te geven.Excuses voor het ongemak.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
  4. Auteur
    martin3ssen
    Datum
    belachelijk, nooit meer blokker voor mij dus, zal het ook iedereen af raden bij te blokker te kopen, gelukkig gaat het al enorm goed bij blokker.................... WAARDELOZE service, WAARDELOOS ''beleid''

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen