Klacht Blokker: aan-uitschakelaar tefal waterkoker 0.8 ltr. kapot op 2 jan. j.l..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46084
Gebruiker
ademaaf
Datum
4 reacties

Details

De klacht

waterkoker in sept. 2013 gekocht bij Blokker Badhoevedorp
geen bon meer beschikbaar, wel afschrijving van de bank van eur. 31.93, maar Blokker accepteert dit niet.

De oplossing

graag dezelfde, maar goed werkende waterkoker!
ik hoop dat Blokker zelf met Tefal een goede oplossing kan vinden voor niet goed werkende apparaten.

4 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste Aafje,Onze excuses voor het ongemak. We vinden het erg vervelend dat je waterkoker kapot is gegaan. Helaas kunnen wij zonder de originele kassabon niets voor je betekenen. In de algemene voorwaarden, op de website van Blokker, en op de kassabon zelf staat aangegeven dat de originele kassabon het garantiebewijs is.Helaas kunnen wij je niet helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Groeten,
    Suzanne
    Klantenservice Blokker
  2. Auteur
    ademaaf
    Datum
    volgens mij wil Blokker te gemakkelijk van een klacht afkomen, waarom kunnen ze niet niet met Tefal overleggen over een te snel kapotgegaan apparaat
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste Aafje,Op een bankafschrift is het op dit moment nog niet mogelijk om te zien om welk specifiek product het gaat. Om van de garantieregeling gebruik te maken hebben we de originele kassabon nodig. Ik begrijp dat het vervelend is, maar ik kan hier helaas niets aan veranderen.Groeten,
    Suzanne
    Klantenservice Blokker
  4. Auteur
    ademaaf
    Datum
    ik geef het op, krijg van Blokker geen antwoord op de vraag waarom ze zelf niet met Tefal in de clinch gaan over een te snel stukgegane waterkoker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ademaaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry