Opgelost door Blokker: ADVIES VOOR ANDERE CONSUMENTEN: Koop niet bij Blokker een electrisch apparaat vlak voor de feestdagen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92434
Gebruiker
René
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op Oudjaarsdag een fondueset kopen bij de Blokker en 1 dag later al gebruiken op Nieuwjaarsdag ? Mooi niet, na een kwartier houdt het apparaat er mee op. Sta je voor paal met je bezoek.

U DIENT UW APPARATEN BIJ DE BLOKKER GEDURENDE MINIMAAL 1 UUR TE TESTEN !!

Geld voor het product teruggekregen maar enige coulance voor de verpeste Nieuwjaarsdagmiddag ? HAHAHAHAHA, VERGEET HET MAAR. JE KUNT BARSTEN.

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer Biemans,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend dat u een fondueset heeft aangekocht bij Blokker met een productiefout. Hierdoor heeft u maar zeer kort gebruik kunnen maken van het artikel. Wij begrijpen dat u en uw bezoek hier zeer teleurgesteld door zijn geweest.
    Het is nooit de bedoeling van Blokker om een defect apparaat aan een klant te verkopen. Echter, niet alle defecten zijn van buitenaf te zien. Blokker heeft nooit de intentie om apparaten met een probleem of een defect te verkopen.U heeft het apparaat terug gebracht naar de Blokker en hier ook direct het aankoopbedrag voor terug gekregen. Aan uw vraag om de gemaakte kosten voor de fles maisolie die u voor niets heeft aangekocht en de reiskosten van uw bezoek te vergoeden kunnen wij helaas niet voldoen. Blokker heeft geen coulance regeling voor dit soort zaken. Het enige wat we u aan kunnen bieden is een bos bloemen om de pijn te verzachten, mocht u dit op prijs stellen.Wij vinden het zeer vervelend dat uw nieuwjaarsdag niet zo verlopen is als u van te voren had gedacht. Hier bieden wij nogmaals onze excuses voor aan.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    René
    Datum
    Of U nu iets vergoedt of een (ik mag aannemen toonbaar) bos bloemen aanbiedt, er is bij beiden geld mee gemoeid. Dus waarom een bos bloemen dan wel kan is mij in dat oogpunt een raadsel.Maar ik accepteer het aanbod van een toonbaar bos bloemen van tenminste gemiddelde kwaliteit. Hoe wordt dit geregeld ? Ik neem aan een bon van een bloemenzaak omdat een bos bloemen van onnodig transport doorgaans niet vrolijk wordt.Ik wacht jullie reactie af.
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Beste heer Biemans,Hartelijk dank voor uw bericht.Een vergoeding aanbieden voor de redenen die u heeft aangegeven valt niet in het beleid van Blokker. Dit is, zoals aangegeven in alle voorgaande correspondentie, niet mogelijk.
    Aan de hand van het aantal klachten dat u heeft ingestuurd over dezelfde zaak gaan wij er vanuit dat u zeer veel ongemak heeft ondervonden door het defect van de fonduepan.Daarom wil Blokker u een boeket toesturen. Dit boeket wordt afgeleverd op het adres zoals aangegeven op klachtenkompas. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Blokker Klantenservice
  4. Auteur
    René
    Datum
    Er is vandaag een mooi boeket bezorgd in opdracht van Blokker, eerlijk is eerlijk.
  5. Auteur
    René
    Datum
    Goed opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?