Klacht Blokker: Afgeprijsd produkt kan IK niet kopen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368705
Gebruiker
BlokkerShowroom
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In de winkel te Almere Rimskykorsakovweg. Zie ik een rerto blauw kubisch/rechthoek afvalemmer 20 liter, groot bord staat boven op de stapel retro pedaalemmer 50% van €25,00 voor 12,50, kom bij de kassa dat is dan 25,00 euro? Ik: Deze is toch in de reklame zie het bord. Andere verkoopster gaat met het kleinere bordje wat ook bij de stapel pedaal emmers hangt eerst de nummers checken dat klopt allemaal, voorts gaat ze naar achter in de winkel in overleg.... Komt terug met de melding dat ze het produkt niet KAN verkopen??Verontwaardigd dat ben ik... vertled ze mij dat ik het produkt dan maar via internet moet bestellen... ??? Ik snap hier niets van. Op het internet is het produkt niet te vinden.

Waarom een winkel als je het produkt, let wel er stond een stapel en een enorm bord, niet kunt kopen????? Is het niet zo dat de verkoper het produkt voor de prijs die vermeld stond gewoon had moeten verkopen.

De oplossing

Nou ik wilde uiteraard graag dat produkt kopen. Maar na eerst een half uur wachtten in de winkel het niet mee krijgen en na speurwerk of ik het online kan vinden...mogen ze onder hand best met iets meer tegemoet komen.

3 reacties

  1. Auteur
    BlokkerShowroom
    Datum
    en nog geen enkele reaktie?
  2. Auteur
    BlokkerShowroom
    Datum
    Beste Blokker,
    Word het niet tijd om uw verantwoording te nemen. Een artikel in de winkel volgens de prijs te verkopen. En te reageren op klachten van klanten. Dank.
  3. Auteur
    BlokkerShowroom
    Datum
    enorm verbelend dat blokker en weigert te verkopen en te reageren. Kom op waar blijft die respons.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BlokkerShowroom
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen, er is geen reaktie geweest
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen