Opgelost door Blokker: afhandeling retouren slecht

Gt

Ik heb loungeset altea geretourneerd, maar ruim 3 weken na dato nog geen enkele communicatie vanuit blokker ontvangen. Ook het ophalen duurde al 3 weken. Ondertussen is de klantenservice telefonisch onbereikbaar. Wachttijden meer dan 30 minuten. Slechte service, gebrekkige communicatie en slechte follow up.

Communcatie en retournering van mojn geld, want set is correct retour gegaan

Blokker

Beste heer Trommel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst bieden wij onze excuses aan voor de verslechterde bereikbaarheid van de Blokker klantenservice. Vanwege de enorme drukte zijn de wachttijden voor de telefoonlijn langer dan wenselijk is. Blokker is zich hier terdege van bewust, er wordt dan ook hard gewerkt om de wachttijden te verkorten.

U geeft aan dat u uw aankoopbedrag nog steeds niet heeft ontvangen. Dit had inmiddels wel zo moeten zijn. Wij hebben aan de hand van uw ordernummer nagekeken waarom u het aankoopbedrag nog niet heeft mogen ontvangen. Er blijkt iets mis te zijn gegaan met de aanvraag hiervoor. Wij begrijpen zeker dat u hier ongemak door heeft ondervonden. Hier bieden wij dan ook onze excuses voor aan.

De retourbetaling is direct nogmaals aangevraagd. Deze zal met spoed worden behandeld. Wij verwachten dat u uw aankoopbedrag deze week zal ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    na 5 dagen is het geld op mijn rekening gezet

Gt

Ook een klacht indienen over Blokker?