Klacht Blokker: afstandsbedienening al kapot

nelie

Ik heb mijn dual TV van Blokker nu 2 jaar en de afstandsbediening is kapot, ik ben erg zuinig dus aan mij kan het niet echt liggen. Ik ging naar de winkel in Vlaardingen en mij werd verteld om bij Dual een klacht in te dienen. Helaas is hettelefoon nummer van Dual niet meer in gebruik. Wat nu? Ik moet nu de hele tijd opstaan om de kanalen te verwisselen en aan en uit te zetten..
Graag antwoord, dank u

nieuwe afstandsbediening graag!

Blokker

Beste mevrouw Meininger,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat uw Dual afstandsbediening defect is geraakt. De winkel in Vlaardingen heeft u juist geïnformeerd betreft de afhandeling hiervan. Dual heeft hier zelf een klantenservice voor. Hierdoor zit Blokker hier niet meer tussen als extra partij. Dit bevorderd de afhandelsnelheid.

U geeft aan dat het telefoonnummer van Dual niet meer in gebruik is. Wij hebben dit direct gecontroleerd en gebeld naar 00800-34448378, wij kregen hen wel aan de lijn. Hierbij moeten wij wel vermelden dat het enige tijd duurt voordat het automatische menu wordt gestart. Mocht u problemen houden met het niet kunnen bereiken van dit gratis nummer dan raden wij u aan om via de volgende link contact met hen op te nemen: http://www.digitestservice.de/support/index.phplanguage=nl&country=nl&action=dualrma.

Blijft u problemen houden met het bereiken van de Dual klantenservice dan horen wij het graag.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?