Opgelost door Blokker: annuleren en terugbetaling van bestelling voor levering

# 119215
wim

ik heb een broodrooster en waterkoker besteld en zou binnen 24 uur geleverd worden,door de staking bij postnl is dit niet het geval geweest, ook is niet bekend wanneer de levering wel plaats zou kunnen vinden.
ik heb geprobeerd de bestelling te annuleren,ik heb jullie klantenservice hierover gesproken maar willen hier niet aan mee werken.
volgens de wet heb ik recht op annulering voor levering.
nu zou ik graag de bestelling willen annuleren en mijn geld graag retour krijgen zodat ik de spullen ergens anders kan gaan kopen.

terugbetaling

Blokker

Beste heer Bedijn,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen zeker dat u ongemak ondervind vanwege de staking bij Post nl. Hierdoor is uw bestelling niet op de verwachte leverdatum bezorgd. Hier bieden wij onze excuses voor aan.

Op het moment dat een bestelling geplaatst en betaald is kan de Blokker klantenservice hier geen aanpassingen meer in doen. Ook annuleren is helaas niet mogelijk. De bestelling kan geannuleerd worden door het pakket te weigeren bij aflevering.
    Omdat u ervoor gekozen heeft om uw bestelling af te laten leveren in een van de Blokker filialen is het mogelijk om hier een uitzondering op te maken. Wij kunnen aan de winkel aangeven dat uw bestelling direct geretourneerd moet worden bij aankomst. Zodoende kunnen wij u uw aankoopbedrag wel al retourneren. De retourbetaling zal in dat geval zo spoedig mogelijk worden verwerkt en zal in ieder geval binnen twee weken worden terug gestort.

Echter hebben wij van Post NL vernomen dat zij hun uiterste best doen om alle achterstallige leveringen vandaag nog te bezorgen. Wanneer uw bestelling inderdaad vandaag wordt afgeleverd, en u wil deze niet meer hebben, kunt u deze of weigeren of retourneren in de Blokker winkel. In het laatste geval krijgt u in de winkel direct uw aankoopbedrag terug.

Wij horen graag van u of wij nu aan de winkel door moeten geven dat uw order bij aankomst geweigerd moet worden of dat u ervoor kiest om dit zelf in de winkel te doen wanneer het pakket daadwerkelijk aangekomen is en daar vervolgens direct uw aankoopbedrag geretourneerd te krijgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    wim
    ik zie dat het pakketje afgeleverd is in de winkel, ik zal het dan ook daar retourneren en wil dan graag mijn geld in de winkel ontvangen.

wim

Ook een klacht indienen over Blokker?