Opgelost door Blokker: Beschadigde koelkast

S.R.

Ik heb inmiddels 3 weken geleden een koelkast besteld via de webshop van blokker.
Helaas bleek de koelkast beschadigd, 3 deuken in de deur. Ik heb hier telefonisch contact over gehad met de blokker klantenservice. De dame aan de telefoon gaf aan dat ze een nieuwe zou toesturen en de beschadigde koelkast zou worden opgehaald. Dit zou allemaal op maandag gebeuren. Ik was aanvankelijk heel blij met deze service. Op maandag een vrije dag opgenomen van mijn werk zodat ik de koelkast kon ontvangen. Helaas tegen 17u nog steeds geen pakket bezorger gezien. Weer gebeld met Blokker klantenservice (Vincent) die mij wist te vertellen dat de koelkast niet meer leverbaar was! Zat ik dus voor niets thuis te wachten en kostte mij dit een vakantie dag!
Vincent bood aan dat ik foto's kon mailen en dan zou er worden gekeken naar een passende korting. Hier kon ik mij wel in vinden en we zijn tot een conclusie gekomen. Helaas heb ik nu niks meer van Blokker gehoord, krijg geen reactie op mijn mails.

Reactie op de vele e-mails en excuses voor het niet nakomen van de gemaakte afspraak (uitkeren van de korting) die nu trouwens nog wel wat hoger mag. Veel tijd kwijt met wachten aan de telefoon en deze e mails sturen tijdens vakantie.

Blokker

Beste mevrouw Oud,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Blokker begrijpt uw frustratie betreffende het gebrek aan communicatie. Er is wel voor u een retourbetaling aangevraagd bij de financiële afdeling. Helaas is de begeleidende e-mail aan u niet verstuurd. Dit had niet verzaakt mogen worden. Hier bieden wij onze excuses voor aan.

Wij verwachten dat u de afgesproken 15% korting op de koelkast binnen 7 dagen zal ontvangen

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
    Nvt

S.R.

Ook een klacht indienen over Blokker?