Opgelost door Blokker: Bestelling en levering Loungeset

Man

Bij Blokker in Bussum ging ik de Loungeset 5 –delig Virginia-Arica bestellen. De medewerkster heeft eerst gecontroleerd of die nog in voorraad is. Ik heb het met pin betaald . Vervolgens ging de medewerkster de bestelling in hun verwerken. Na lang wachten is mij verteld dat de bestelling niet verwerkt kan worden. Ik kreeg mijn geld terug.Paar dagen later ging ik opnieuw de bestelling doen, nu bij Blokker Huizen. Het gebeurde exact het zelfde weer bij deze Blokker. Dit keer was ik 40 minuten kwijt en weer geld teruggekregen omdat hun systeem de bestelling niet kan verwerken.
Voor de laatste keer liet ik mijn vriendin in Leeuwarden bij Blokker XXL de loungset voor mij bestellen. Ik heb de bevestiging per mail en sms ontvangen dat vandaag 17-04-2014 tussen 7:59 en 10:59uur de bestelling wordt bezorgd door Extra@Home. Om 11:30 uur ging ik bellen met Extra@Home, kreeg ik te horen dat vandaag de bestelling niet wordt bezorgd. Waarom weten ze niet, Er wordt nog onderzocht.

Duidelijkheid en leveren . Indien niet meer leverbaar geld terugkrijgen.

Blokker
    Geachte heer/mevrouw,Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de vertraagde reactie. Wij begrijpen dat het een vervelende en onwenselijke situatie voor u is. Naar aanleiding van uw e-mail vernemen wij graag van u uw ordernummer, zodat wij de status van uw bestelling kunnen opvragen.Aan de hand van deze gegevens kan uw verzoek sneller behandeld worden. Het ordernummer kunt u eventueel terug vinden op uw bankafschrift onder vermelding van 'KN' (kenmerk) of 'Omschrijving'.Daarnaast kunt u het ordernummer ook vinden op de pakbon of in uw bevestigings-e-mail en uw digitale factuur welke u automatisch ontvangen heeft na uw online aankoop.In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker Klantenservice
    Man
    Na vele malen gebeld met extra@home is de set bezorgd. Zeer teleurgesteld met jullie service en een hoop gedoe vanaf de bestelling tot de levering. Hoop dat jullie er iets aan doen

Man

Ook een klacht indienen over Blokker?