Klacht Blokker: Bestelling wordt niet geannuleerd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 533196
Gebruiker
Maikel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst, maar moet van partner Hip&Tof afkomen. Deze partner reageert nergens op (niet op mail, telefoon of op social media) en de webshop is offline gehaald. Inmiddels drie weken geleden. Blokker wil niet annuleren en geld terugstorten want dat zou HIP&TOF moeten doen. Inmiddels verschillende keren contact met Blokker en steeds blijft het antwoord dat we moeten wachten.

De oplossing

Bestelling annuleren, bedrag retour en het daarna regelen met de verkooppartner.

1 reactie

  1. Auteur
    Maikel
    Datum
    Al meer bekend?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maikel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen contact geweest
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen