Klacht Blokker: betaald, niet leverbaar nog geen geld terug!

a87

Eerder bestelde ik bij blokker online een stofzuiger waarvan er op dat moment nog genoeg voorradig waren. Na een aantal dagen ( denk bel maar niet meteen omdat ik de levering in een filiaal heb laten bezorgen en er altijd een paar dagen in de vracht kan zitten) heb ik met de klantenservice gebeld! Mijn middels betaalde stofzuiger was een missing order en werd direct voor me in orde gemaakt en kon ik de volgende dag gaan ophalen in het door mij gekozen filiaal. Echter 10 minuten later kreeg ik een e-mail dat het door mij bestelde artikel niet meer voorradig was. Hierop heb ik weer telefonisch contact opgenomen. Om te vermelden dat ik dit geen stijl vind en dat ook wel even meteen aan de telefoon vermeld had mogen worden. Er was geen alternatief! Wel zou deze TE vriendelijke medewerken erop toezien dat mijn geld zo spoedig mogelijk werd terug gestort. Tot op heden, nu 2 weken op mijn geld aan het wachten , nog geen retour betaling gekregen. Goede service blokker.

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug. Ze verwachten van mij dat ik meteen iets voldoe voordat ik het krijg en hun mogen zoveel fouten maken en dan ook zolang mijn geld achterhouden!

Blokker
    Geachte mevrouw van Haaf,
    Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij kunnen in het systeem zien dat de retour betaling reeds in werking is gezet. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw bankafschrift in de gaten te houden. Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Blokker klantenservice

Ook een klacht indienen over Blokker?