Opgelost door Blokker: Binnen een jaar na aankoop is het niet mogelijk een defect onderdeel na te bestellen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55139
Gebruiker
Gerard Jeurissen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juni 2013 een Herman ten Blijker keukenmachine gekocht. Hier is de garde van stuk gegaan. Nu blijkt dat er alleen garantie op de motor gegeven wordt maar niet op de losse onderdelen. Blokker wil niet bemiddelen in de aanschaf van een nieuwe garde. Te gek voor woorden voor een machine van nog geen jaar oud.

De oplossing

Vervanging van de garde of op zijn minst hulp bij de aanschaf van een nieuwe garde.

4 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte heer Jeurissen,Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat de Garde defect is. Wij zullen onze uiterste best doen om dit artikel alsnog voor u te leveren. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Hiervoor vragen wij uw begrip. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Gerard Jeurissen
    Datum
    Michael Kempff,
    Ik wacht af hoop echter wel op een snelle afhandeling dit probleem loopt nu al een tijdje omdat ik voortdurend het antwoord kreeg dat ik het zelf maar op moest lossen. Wel apart dat er na één mailtje van de consumentenbond het wel mogelijk is maar ja dat is niet anders.Met vriendelijke groet,Gerard Jeurissen
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte heer Jeurissen,Hartelijk dank voor uw e-mail. Het verheugt ons u te kunnen melden, dat wij de garde voor uw keukenmachine kunnen leveren. Graag ontvangen wij uw adresgegevens zodat wij de garde direct kunnen opsturen.Wij vernemen graag van u. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker Klantenservice
  4. Auteur
    Gerard Jeurissen
    Datum
    Nu ineens wel een snelle oplossing naar tevredenheid. Ben blij dat het nu toch uiteindelijk gelukt is.Gerard Jeurissen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard Jeurissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen