Opgelost door Blokker: Blokker: geen garantie en geen service. Dus niet: 'Blokker, fijn dat we er zijn'

Donna

Kookplaat van half jaar oud, gaat defect. Teruggebracht. Er is geen nieuwe aanwezig in het filiaal waar ik'm kocht . Kan tegoedbon krijgen, maar geen geld terug....kan ik zelf filialen afstruinen om er een te vinden. Moet wel de kookplaat inleveren, terwijl die nog gebruikt kan worden. Ik wil hem nog gebruiken totdat ik een nieuwe heb. Nou, dan kan ik 'm meenemen en krijg ik helemaal niets. Is dat garantie? 'Fijn dat we er zijn' maken ze reclame mee. Ik bel de Klantenservice.....begint met 18 wachtenden voor u. Is dat service?

Via internet bestellen kan ook niet, want dan kan ik de tegoedbon niet inleveren. Blokker geeft dus helemaal geen garantie. Ook geen service.

Even nieuwe kookplaat of geld terug

Blokker

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact opgenomen met u. In dit gesprek bleek dat u inmiddels al gesproken had met een Blokker klantenservice medewerker. Deze medewerker heeft voor u contact opgenomen met de winkel waar u deze vervelende ervaring heeft gehad. Na dit contact heeft u toch het aankoopbedrag terug gekregen in plaats van een tegoedbon.

U stond volledig in uw recht bij het terugvragen om het aankoopbedrag in dit geval. Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat de winkelmedewerkster dit niet heeft willen doen. Bij Blokker staat klantvriendelijkheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel. Uw omschrijving van het gedrag van de medewerkster komt hier absoluut niet mee overeen.

Zoals wij u in het gesprek hebben aangegeven heeft de winkel zich niet gehouden aan het beleid van Blokker in deze kwestie. Hier bieden wij onze excuses voor aan. Uw klacht over de klantonvriendelijke houding van de medewerkster in de winkel zal verder intern besproken worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast een prettige jaarwisseling toe.

Blokker Klantenservice
    Donna
    De reactie en daarop volgende actie van de medewerker van Klantenservice waren prima. Ik werd binnen het half uur teruggebeld over zijn contact met het filiaal. Hierna kon ik het geld ophalen, waarbij ik de houding van de filiaal manager weer niet erg sportief vond. Je bent beiden volwassen en zo kun je ook uit elkaar gaan als 't opgelost is. Ook is '18 wachtenden voor u' in de rij bij de telefonische klantenservice niet erg aanmoedigend. Lijkt mij een aandachtspunt voor Blokker.

Donna

Ook een klacht indienen over Blokker?