Klacht Blokker: Blokker en Hasbro nemen niet retour: RISK

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54332
Gebruiker
Jan
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zaterdag heb ik het gezelschapsspel RISK gekocht bij de Blokker. Bon heb ik uiteraard nog. De prijs was € 39,95.

Na het openmaken van de doos en het lezen van de gebruiksaanwijzing, kwam ik erachter dat dit niet de versie is van vroeger met opdrachtkaarten, enz. Zelfs de spelregels zijn veranderd. Voor mij was dit een zware teleurstelling. Ik heb gebeld met Blokker. Zij wilden het spel niet retour nemen. Bel maar naar de fabrikant werd er gezegd. Gebeld met Hasbro (maker van RISK). Ook zij konden weinig voor mij doen. Het enige wat ze mij boden was een mail toe te sturen met een document waarin de vroegere kaarten zaten. Deze kon ik dan uit printen.

Sorry hoor maar ik keek hier nogal van op. Ik mag toch het product gewoon retourneren of niet?

Ik zal dit exemplaar van het spel nooit spelen. Weg € 40,00. Ik heb het nu maar aangeboden op Marktplaats voor €25,00. Het volledige bedrag krijg ik er daar natuurlijk nooit meer voor maar ik vind het sneu geld, of niet?

Gewenste oplossing

Geld terug van Blokker of van Hasbro, zodat ik de oude versie tweedehands kan kopen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte heer van Wolferen,Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u is. Indien u een artikel in een van onze Blokker winkels heeft aangeschaft kunt u dit artikel binnen 30 dagen na aankoop bij elk Blokker filiaal retourneren mits dit artikel aan onderstaande voorwaarden voldoet:Klik hier voor de algemene winkelvoorwaarden.• U dient in het bezit te zijn van de originele kassabon. Een kopie of bankafschrift van de kassabon kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. De oorspronkelijke, complete en onbeschadigde verpakking van het artikel.
    • Het ongebruikte en onbeschadigde artikel.
    • Gesealde artikelen worden alleen geruild, wanneer de verpakking ongeopend en / of onbeschadigd is.
    • Verbruiksartikelen zoals batterijen en gloeilampen zijn uitgesloten van garantie en kunnen dan ook niet geruild of geretourneerd.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker Klantenservice
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    Beste heer, mevrouw, Ik kwam er uiteraard achter dat de spelregels waren veranderd nadat ik de seal om de doos heb verwijderd. De spelregels staan namelijk niet op de doos. Dus ik kan niet aan de eis voldoen om het spel ongeopend te retourneren. Dat is nu juist het probleem
  3. Auteur
    Blokker
    Datum
    Geachte heer van Wolferen,Helaas kunnen wij in deze situatie verder niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet,Michael Kempff
    Blokker Klantenservice
  4. Auteur
    Jan
    Datum
    Ach ja. Klanten genoeg zeker. Blokker is er voorgoed 1 kwijt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen