Klacht Blokker: Blokker kan z'n aanbieding niet gestand doen en biedt geen service.
Details
De klacht
In de Blokkerfolder (t/m 3 maart!) wordt een Keter opbergbox aangeboden voor 89 euro, alleen via internet. Klik je de box aan, dan word je doorverwezen naar een andere verkoper en is de prijs veel hoger. De mevrouw van de klantenservice die ik daarna aan de lijn kreeg, bevestigde dat Blokker de box momenteel niet heeft. Misschien zou de box binnenkort weer op voorraad zijn...Op mijn verzoek een bestelling te noteren voor een box van 89 euro kon ze niet ingaan. Ik kon ook niet per mail gewaarschuwd worden wanneer de box weer op voorraad is. Ik moet iedere dag maar de site controleren, 'ze konden toch niet iedere klant persoonlijk gaan berichten'. Mij lijkt dit laatste een normale service, maar klaarblijkelijk heeft Blokker klanten genoeg.
De oplossing
Ik wil dat Blokker mij de desbetreffende box levert voor de in de folder toegezegde prijs.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.