Klacht Blokker: Blokker kan z'n aanbieding niet gestand doen en biedt geen service.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 351460
Gebruiker
W.P.F. van Hoogen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de Blokkerfolder (t/m 3 maart!) wordt een Keter opbergbox aangeboden voor 89 euro, alleen via internet. Klik je de box aan, dan word je doorverwezen naar een andere verkoper en is de prijs veel hoger. De mevrouw van de klantenservice die ik daarna aan de lijn kreeg, bevestigde dat Blokker de box momenteel niet heeft. Misschien zou de box binnenkort weer op voorraad zijn...
Op mijn verzoek een bestelling te noteren voor een box van 89 euro kon ze niet ingaan. Ik kon ook niet per mail gewaarschuwd worden wanneer de box weer op voorraad is. Ik moet iedere dag maar de site controleren, 'ze konden toch niet iedere klant persoonlijk gaan berichten'. Mij lijkt dit laatste een normale service, maar klaarblijkelijk heeft Blokker klanten genoeg.

De oplossing

Ik wil dat Blokker mij de desbetreffende box levert voor de in de folder toegezegde prijs.

1 reactie

  1. Auteur
    W.P.F. van Hoogen
    Datum
    Inmiddels wordt de box weer aangeboden voor 89 euro. Jammer voor de klanten die zich naar een andere verkoper hebben laten doorsturen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.P.F. van Hoogen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Blokker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen