Klacht Blokker: Blokker kent geen service.
Details
Klacht
Op 18 juli 2022 koop ik online 1 tuinstoel en daarna nog 3. Die haal ik op in Utrecht.In september 202e maak ik de stoelen, volgens het advies van Blokker, schoon met groene zeep
Ik zie dat bij 2 stoelen, op de buis aan de achterkant van de rugleuning, het metaal er doorheen komt en hef zwart eraf is.
Een vriend komt langs en constateert dat de zwarte stoelen veel teveel verbleekt zijn wat niet mag.
Blokker beweert dat hun garantie 1 jaar is. Op de website staat dat die minimaal 1 jaar is.
Blokker weigert iets te doen waar ik ze in gebreke heb gesteld omdat ze inferieure producten hebben geleverd. Blokker reageert niet meer.
Op Google vond ik de volgende informatie:
"Hoelang heb ik garantie en welke rechten heb ik dan?
U hebt wettelijke garantie zolang u mag verwachten dat uw product meegaat. Gaat het sneller kapot? Dan moet de verkoper uw product maken of vervangen. Daar hebt u wettelijk recht op. Ga dus niet alleen uit van de garantie die de verkoper of fabrikant."
Blokker houdt zich mijns inziens niet aan de wet en biedt geen oplossing.
Gewenste oplossing
Mijn geld retour want ik koop nooit meer iets bij Blokker na 50 klant te zijn geweest.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.