Klacht Blokker: Blokker misleid

lonely

Ik koop online een Bosch koffiezetter nij Blokker.Op Blokkers homepage staat dat deze Koffizetter 1100 Watt heeft.Toen ik hem thuis had heb ik hem schoongemaakt en dan koffie gezet.Helaas de koffie was lauwarm.Ik kon de koffie in de mok in een slok drinken omdat die echt lauwarm was.Op de doos gekeken en er stond 900 Watt t/m 1100 Watt.Dit stond NIET op Blokkers homepage maar uitsluitend 1100 Watt.Daarom heb ik deze gekocht.
Zondag ging ik terug naar de Vermiljionweg en heb mijn klacht voorgelegd dat Blokker verkeerde aangaven maakt omtrent de Watt.Er word geweigerd deze koffizetter terug te nemen.Ik heb hierop de koffiezetter achtergelaten en ben door naar de Gedempte Gracht om da een filiaalmanger te spreken .Een meisje van 16 zei dat ben ik (een keiharde leugen) ook da kon niemand mij helpen.Blokker heeft mij misleid door op de homepage 1100 Watt te zetten ipv 900 - 1100 Watt.Misleiding is verboden en strafbar en ik wil mijn geld terug.De koffiezetter staat in de Vermiljoenweg in Zaandam.Da kunt u hen ophalen en per direct overmaken op mijn giro,
Had Blokker op zijn homepage gezet 900 Watt t/m 1100 Watt had ik hem NOOIT gekocht.De koffiezetter werd geweigerd omdat ik deze gebruik had.

Homepage aanpassen en geld terug geven
Hij staat in de vermiljoenweg in Zaandam

Nog niets gehoord van Blokker
    lonely
    nog steeds niets gehoord van Blokker

lonely

Ook een klacht indienen over Blokker?